Už zase běhám (sezóna 2017)



Od mého prvního maratonského zážitku v říjnu 2016 jsem dlouho nebyla běhat. Nepočítám dobíhání autobusu a radostné pobíhání kolem babiččiného psa. Důvod proč jsem od té doby běhat nebyla je asi ten, že se mi prostě nechtělo. Nebylo to vůbec tím, že by maraton byl strašný zážitek. Maraton byl silný zážitek, byl velmi náročný, ale převládají z něj jen kladné pocity (i při pohledu na můj stále mírně křivý prst - ano, i po 7 měsících!). Potíž byla ta, že jsem se na maraton snažila opravdu poctivě připravovat (celá má příprava 2016 je zde) a běhala jsem pořád, i ve chvílích, kdy se mi opravdu nechtělo. Tudíž jsem teď byla vděčná za to, že prostě nemusím.


Čekala jsem tedy do momentu, kdy se mi bude chtít a budu mít chuť. Tu jsem dostala, když tu byl na návštěvě brácha na začátku února a prostě se nám zachtělo. Navíc, ve více lidech se mi běhá o poznání líp, takže jsem se cítila výborně a vůbec jsem nepociťovala žádnou delší pauzu. To bylo myslím dobré znamení.



Od té doby chodím běhat, kdy se mi zachce a kilometry ukrajuju podle chuti. Už se nechci vymezovat jen na běh, ale když budu mít chuť zajet si na kole, tak se projedu, když budu chtít jít na procházku, tak s radostí půjdu.
Běhám proto, abych se udržela v kondici, i když jsem si předsevzala na tento rok uběhnout 1 maraton a alespoň 1 půlmaraton. S tím maratonem si nejsem jistá, ale půlmaraton velmi ráda.
Jaké závody si vyberu budu postupně psát sem:

Moje termínovka 2017
22. 4. Plzeňský půlmaraton (čas 2:01)
13.-14. 5. Vltava Run (číst článek zde)
1. 10. Škoda Fit půlmaraton Plzeň


Tento článek píšu, abych se motivovala s během pokračovat. Proto sem budu opět přidávat zaběhlé kilometry po měsíci a také po týdnech.

1. týden (od 6. února): 13 km
2. týden (od 13. února): 10 km
3. týden (od 20. února): 20 km
4. týden (od 27. února): 26 km
celkem únor: 48 km

5. týden (od 6. března): 0 km
6. týden (od 13. března): 12,28 km
7. týden (od 20. března): 11,18 km
8. týden (od 27. března): 21,5 km
celkem březen: 50,48 km

9. týden (od 3. dubna): 6,01 km
10. týden (od 10. dubna): 3,28 km
11. týden (od 17. dubna): 21,17 km
12. týden (od 24. dubna): 25 km
celkem duben: 70.96 km

13. týden (od 1. května): 15,5 km
14. týden (od 8. května): 49,84 km
15. týden (od 15. května): 9 km
16. týden (od 22. května):
17. týden (od 29. května):
celkem květen: 


Plzeňský půlmaraton byl "menším" závodem s 500 závodníky. Trasa začínala na plzeňské přehradě a pokračovala vesnicemi okolo Plzně, což se mi moc líbilo. Raději běhám mimo město, kde to neznám a kde se kochám přírodou. Bohužel ke konci závodu začalo silně pršet, takže jsme dobíhali úplně mokří. To ale tolik nevadilo, závod jsem si s bratrem moc užila a i když jsem trénovala minimálně, tak za čas 2:01 jsem moc ráda.


Komentáře